مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-19سياسي

قانون واردات خودرو سنگین به زودی ابلاغ می شود


نماینده بجنورد در مجلس با تاکید بر اینکه در قانون واردات خودرو سنگین گذرگاه های فساد بسته شده است، گفت: این قانون توسط شورای نگهبان در آینده نزدیک ابلاغ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد پاکمهر پیش از ظهر دو شنبه در نشست تجلیل از رانندگان که به مناسبت روز ملی حمل و نقل در محل تالار الماس شهر بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: رانندگی در تمامی کشورها به عنوان یکی از مشاغل سخت و زیان آور است.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم تصریح کرد: رانندگان شبانه روز در حال خدمت رسانی حداکثری به مردم هستند و حضور در جبهه های جنگ تحمیلی و خدمت رسانی به زائرین کربلای معلی در موسم اربعین نمود دیگری از خدمات این قشر بزرگوار است.

نایب رییس فراکسیون محرومیت زدایی و گروه های جهادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در فرایند قانون اسقاط خودرو، نماینده های مجلس شورای اسلامی راننده محور حرکت کردند.

پاکمهر خاطر نشان کرد: داشتن کارت هوشمند شرط واردات خودروی سنگین است تا این کالا به دست مشتری اصلی و واقعی برسد و در همین مسیر تمامی گذرگاه ها و راه های فساد و سودجویی را مسدود کردیم.

نماینده مردم بجنورد و 4 شهرستان خراسان شمالی بیان کرد: حمل و نقل یک صنعت مهم در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون واردات خودرو سنگین به زودی ابلاغ می شود

قانون واردات خودرو سنگین به زودی ابلاغ می شود