مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-19اقتصادي

بازچرخانی آب به طور کامل نمی تواند مشکل صنایع را برطرف کند


سرپرست شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به مقوله بازچرخانی می تواند یکی از شیوه های تأمین آب در حوزه های تولید و صنعت باشد اما به طور کامل نمی تواند این مشکل را مرتفع کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به مقوله بازچرخانی می تواند یکی از شیوه های تأمین آب در حوزه های تولید و صنعت باشد اما به طور کامل نمی تواند این مشکل را مرتفع کند.

حمید غفاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بحث بازچرخانی آب در راستای تأمین آب برای آبیاری فضای سبز شهرک ها و نواحی صنعتی، مؤثر است و آب مورد نیاز فضای سبز تا حدودی از این روش تأمین می شود، اظهار کرد: در آن بخش از صنایع که از سیستم های خنک کننده در خطوط تولید بهره می برند، می توان از پساب و یا آب خاکستری استفاده کرد.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به خشکسالی های سالیان اخیر و عملیاتی نشدن برخی تخصیص ها همواره در بخش صنعت با کمبود آب مواجه هستیم.

وی گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان براساس برنامه های کوتاه مدت از جمله حفاری چاه، استفاده از تانکرهای آبرسانی، پیگیری برنامه های مطالعاتی و اجرایی در راستای کاهش هدر رفت آب و هم چنین تأکید بر استفاده بهینه از آب همواره تلاش خود را بر رفع معضل کم آبی و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازچرخانی آب به طور کامل نمی تواند مشکل صنایع را برطرف کند

بازچرخانی آب به طور کامل نمی تواند مشکل صنایع را برطرف کند