مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-19سياسي

دعوت از دانش بنیان های زیستی برای حضور در نمایشگاه پدافند غیرعامل


همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی صنایع بومی پدافند غیرعامل از شرکت های دانش بنیان برای عرضه محصولات خود در حوزه پدافند غیرعامل زیستی دعوت به عمل آمد.

- همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی صنایع بومی پدافند غیرعامل از شرکت های دانش بنیان برای عرضه محصولات خود در حوزه پدافند غیرعامل زیستی دعوت به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، هفتمین نمایشگاه تخصصی صنایع بومی پدافند غیرعامل با هدف معرفی ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور و ارائه توانمندی های داخلی در حوزه پدافند غیرعامل از 19 تا 22 دی ماه سال 1401 با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می ‎شود.

همه سازمان ها، مراکز علمی و تحقیقاتی و دانش بنیان در حوزه پدافند زیستی که دارای محصولات و دستاوردهای علمی، پژوهشی و تحقیقاتی قابل ارائه هستند، برای شرکت در این نمایشگاه و عرضه محصولات و دستاوردهایشان از سوی ستاد توسعه زیست فناوری دعوت شده اند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، این نمایشگاه تخصصی صنایع بومی پدافند غیرعامل در محورهای پدافند سایبری ، پدافند فضایی ، پدافند الکترونیک ، پدافند شیمیایی ، پدافند زیستی ، پدافند پرتوی و پدافند کالبدی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از دانش بنیان های زیستی برای حضور در نمایشگاه پدافند غیرعامل

دعوت از دانش بنیان های زیستی برای حضور در نمایشگاه پدافند غیرعامل