مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-19حوادث

آغاز طرح زمستانی پلیس در جاده های زنجان


 فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: خدمتی شایسته است که اثر بخش باشد؛ زمانی که با کاهش حوادث مواجه باشیم، می توانیم بگوییم خدمتی اثربخش داشته ایم.

- سردار محمد طراقیه ظهر امروز (28 آذرماه) در مانور طرح زمستانی، اظهار کرد: طرح زمستانی پلیس از 23 آذرماه آغاز شده و اکنون نیز در حال اجرا است، این طرح تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هدف این طرح، تسهیل در عبور و مرور، ایمنی راه ها و محورهای مواصلاتی در زمان شرایط جوی ناپایدار و پیشگیری از حوادث تلخ جاده ای است، تصریح کرد: حضور همه دستگاه ها و ارگان های خدماتی در میدان، نشانگر وحدت، انسجام، هم افزایی و همدلی است که میان دستگاه ها وجود دارد و پلیس را در اجرای این طرح ویژه خدمت رسانی یاری می کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه حضور تمام عیار و قدرتمند دستگاه های مرتبط کمک می کند تا با کمترین حوادث تلخ جاده ای روبه رو شویم، ادامه داد: خدمتی شایسته است که اثربخش باشد؛ زمانی که با کاهش حوادث مواجه باشیم می توانیم بگوییم خدمتی اثربخش داشته ایم.

این مسئول با تاکید بر اینکه پلیس به معنای واقعی تمام تلاش خود را برای خدمت گذاری می کند، بیان کرد: در کنار حضور همه دستگاه های خدمت گذار، رسانه نیز می تواند نقش پررنگی داشته باشد؛ با اطلاع رسانی شرایط جوی، زمان سفر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح زمستانی پلیس در جاده های زنجان

آغاز طرح زمستانی پلیس در جاده های زنجان