مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:452022-12-19بين الملل

آمریکا واقع بین باشد/ آماده بازگشت روابط با عربستان به حالت عادی هستیم


وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه گفت وگوها با عربستان در مسیر قبلی خود تداوم پیدا خواهد کرد، گفت: این طرف سعودی است که باید تصمیم بگیرد که چگونه رویکرد سازنده ای را در برابر ایران دنبال خواهد کرد.

- وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه گفت وگوها با عربستان در مسیر قبلی خود تداوم پیدا خواهد کرد، گفت: این طرف سعودی است که باید تصمیم بگیرد که چگونه رویکرد سازنده ای را در برابر ایران دنبال خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبدالهیان وزیر خارجه کشورمان در حاشیه سومین مجمع گفت وگوی تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به حضورش در نشست امان (بغداد2) که قرار است فردا در اردن برگزار شود، گفت: به نظر ما نشست دوم بغداد می تواند در ایجاد فضا برای برون رفت از چالش های موجود در منطقه گامی رو به جلو باشد و پیام مهم این نشست باید تمرکز بر همکاری های منطقه ای بدون دخالت های بیگانگان باشد.

وزیر خارجه کشورمان با اشاره به برخی دیگر از اهداف برگزاری نشست امان با محوریت موضوع عراق، تصریح کرد: ما همواره از همکاری و تعامل با کشورهای منطقه و خلیج فارس استقبال کرده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در حاشیه این نشست با وزیر خارجه عربستان نیز دیدار و رایزنی خواهد داشت، گفت: گفت وگوها با عربستان در مسیر قبلی خود تداوم پیدا می کند و ما در مسیر دیپلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا واقع بین باشد/ آماده بازگشت روابط با عربستان به حالت عادی هستیم

آمریکا واقع بین باشد/ آماده بازگشت روابط با عربستان به حالت عادی هستیم