مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:452022-12-19اقتصادي

1076 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در رشت دستگیر شده اند


از ابتدای امسال 1076 نفر از قاچاقچیان، توزیع کنندگان و معتادین متجاهر دستگیر و به مراکز قضایی و بازپروری تحویل داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اظهار داشت: قاچاق کالا و تجارت مرگبار مواد مخدر به تولید داخل و به تباهی کشاندن نیروی انسانی جوان کشور ضرر غیر قابل انکار می رساند.

وی لزوم برخورد جدی با متخلفان را ضروری دانست و اشاره کرد: حجم نظارت ها، کشفیات، دستگیری ها و آموزش های ارائه شده نشان از عزم جدی دولت در حفظ امنیت اقتصادی و عمومی جامعه دارد.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی شامل تریاک، هرویین، شیشه کشف و ضبط شده است، گفت: در همین راستا 1076 نفر از قاچاقچیان، توزیع کنندگان و معتادین نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراکز قضایی و مجتمع های بازپروری هدایت شده اند.

امام پناهی به اهمیت ناامن نمودن محیط برای معتادین متجاهر و لزوم شناسایی و محصور نمودن ساختمان های مخروبه و زمین های شخصی رها شده تاکید کرد و ادامه داد: نقش تکمیلی آموزش های فنی و حرفه ای در نتیجه بخشی مراحل درمان و ترخیص معتادان از اهمیت بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1076 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در رشت دستگیر شده اند

1076 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در رشت دستگیر شده اند