مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-19سياسي

رحمانی: آمریکا و کشورهای اروپایی ادعای دروغین برای حقوق زنان دارند


رییس کمیته تخصصی زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی ادعای دروغین برای حقوق زنان دارند، گفت: حذف ایران از کمیسیون مقام زن یک بدعت کاملا سیاسی است که برای اعمال فشار بر ایران انجام شده است.

- رییس کمیته تخصصی زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی ادعای دروغین برای حقوق زنان دارند، گفت: حذف ایران از کمیسیون مقام زن یک بدعت کاملا سیاسی است که برای اعمال فشار بر ایران انجام شده است.

فاطمه رحمانی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل، بیان کرد: این اقدام یک بدعت کاملا سیاسی بود و برای اعمال فشار سیاسی به ایران از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی این اتفاق افتاد.

حذف ایران از کمیسیون مقام زن بدعت سیاسی است وی با تاکید بر اینکه این اقدام بدعت گذاری بود، عنوان کرد: ایران در کمیسیون مقام زن واجد شاخصه ها بوده که در این کمیسیون پذیرفته شده است و کشورهایی نیز به ایران رای داده اند.

همچنین در کمیسیون جایگاهی برای حذف اعضا وجود ندارد، پس این اقدام کاری کاملا سیاسی و بدعت سیاسی بود که برای اعمال فشار بر ایران انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی: آمریکا و کشورهای اروپایی ادعای دروغین برای حقوق زنان دارند

رحمانی: آمریکا و کشورهای اروپایی ادعای دروغین برای حقوق زنان دارند