مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-19سياسي

فرودگاه امام خمینی به دلیل بی ثباتی در دولت قبل بین المللی نشد


سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به دلیل عدم بین المللی شدن فرودگاه امام خمینی گفت: فرودگاه امام خمینی به دلیل بی ثباتی در دولت قبل بین المللی نشد.

- سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به دلیل عدم بین المللی شدن فرودگاه امام خمینی گفت: فرودگاه امام خمینی به دلیل بی ثباتی در دولت قبل بین المللی نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید چلندری سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در نشست خبری که در ششمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته برگزار شد، ضمن تبریک هفته حمل ونقل، فرودگاه امام خمینی (ره) درخصوص نوسازی ناوگان هوایی کشور گفت: خرید هواپیمای دسته دوم و نو در دستور کار است با توجه به اینکه تحریم ها نمی گذارد اما ماتمام تلاشمان را برای ورود هواپیما تلاش می کند.

وی در ادامه از فرودگاه امام گفت: مشکلاتی در شهر فرودگاهی امام خمینی است که مرحوم قاسمی هم تاکید داشتند که توجه ویژه ای به فرودگاه امام داشته باشد فرودگاه امام از سال 84 تا به امروز نگاه جدی به آن نشده است فرودگاه امام به دلیل اینکه دولت قبل به دلیل ثبات مدیریتی در فرودگاه امام خمینی نبوده و افراد سیاسی انتخاب شده است و طبق آمار طی 10 سال هیج کاری انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه امام خمینی به دلیل بی ثباتی در دولت قبل بین المللی نشد

فرودگاه امام خمینی به دلیل بی ثباتی در دولت قبل بین المللی نشد