مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-19سياسي

مسجد مقدس جمکران میزبان هفدهمین یادواره سادات شهید قم می شود


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری هفدهمین یادواره سادات شهید استان قم با شعار «سادات شهید وارثان فاطمیه»، از روز سه شنبه 29 آذر در این مکان مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با اشاره به اینکه همزمان با ایام فاطمیه هفدهمین یادواره سادات شهید استان قم به میزبانی مسجد مقدس جمکران برگزار می شود، اظهار کرد: این یادواره با شعار سادات شهید وارثان فاطمیه ، از روز سه شنبه 29 آذر بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آیت الله صدیقی، مداحی حاج سعید حدادیان و خاطره گویی سردار کاجی با حضور خانواده شهدای سادات در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این یادواره در روز پنجشنبه اول دی ماه با سخنرانی و قرائت دعای کمیل توسط حجت الاسلام سید مهدی محمدی ادامه خواهد یافت، گفت: هفدهمین یادواره سادات شهید استان قم در روز جمعه دوم دیماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرزامحمدی و قرائت دعای ندبه حاج حسن شالبافان به پایان خواهد رسید.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه استان قم، 600 شهید سید دارد، ابراز کرد: 500 شهید از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و یکصد شهید از مدافعان حرم که شامل لشکر همیشه قهرمان فاطمیون و تیپ زینبیون هستند که مز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد مقدس جمکران میزبان هفدهمین یادواره سادات شهید قم می شود

مسجد مقدس جمکران میزبان هفدهمین یادواره سادات شهید قم می شود