مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-19اقتصادي

سالانه 250 میلیون اصله نهال در کشور کشت خواهد شد


مشاور رییس سازمان منابع طبیعی با اشاره به طرح نهضت جهادی نهال کاری در کشور، گفت: سالانه 250 میلیون اصله نهال در قالب این طرح کاشته خواهد شد.

- رضا احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در حاشیه بازدید از پارک جنگلی چغولگیر شهرستان شاهرود با بیان اینکه طرح نهضت جهادی تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال از شهریورماه امسال توسط رییس جمهور ابلاغ شد، تاکید کرد: این طرح می کوشد تا با گسترش فضای سبز کشور برای نسل آتی میراثی گران بها باقی بگذارد.

وی با بیان اینکه 250 میلیون اصله نهال در سال در قالب این طرح کشت می شود، افزود: برای اجرای این طرح ظرفیت تولید نهال در هر استان کشور احصا شده و با توجه ظرفیت بسیار بالایی برای تولید نهال در نهالستان های منابع طبیعی وجود دارد، بسیار امیدواریم که بتوانیم این نهضت جهادی را به سرانجام برسانیم.

مشاور رییس منابع طبیعی کشور با بیان اینکه در طرح نهضت جهادی تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال از علم و تخصص بهره گیری شده است، تاکید کرد: باید سطح تولید نهال را سالانه به 250 میلیون اصله نهال برسانیم تا دغدغه تأمین این میزان نهال را نداشته باشیم.

احمدی با بیان اینکه در راستای این طرح جهادی جوامع محلی، دوستداران محیط زیست و دستگاه های اجرایی نیز به کمک منابع طبیعی می آیند، ابراز کرد: از تمام ظرفیت های موجود در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 250 میلیون اصله نهال در کشور کشت خواهد شد

سالانه 250 میلیون اصله نهال در کشور کشت خواهد شد