مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:212022-12-19اقتصادي

احیای 74 واحد تولیدی با اشتغال بیش از 1000 نفر در سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسین مدرس خیابانی امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع موانع تولید اظهار داشت: یکی از سیاست های مهم دولت؛ احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده بود که در این استان، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با تشکیل منظم جلسات و کمیته های کارشناسی و جلسات تخصصی در بخش احیای واحدهای تولیدی به توفیقات خوبی دست یافته است.

 وی افزود: احیای واحدهای تولیدی بسیار حائز اهمیت و به منزله احداث واحد تولیدی جدید است، البته همچنان واحدهای نیمه فعال و تعطیل در استان وجود دارد که مقرر شده دستگاه های متولی در قالب یک طرح برنامه ریزی شده منسجم، مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی اعم از مشکلات بانکی، مالیاتی، مسائل مدیریتی، مشارکتی، تامین مواد اولیه و بازار فروش را احصا کنند تا بتوانیم این واحدها را به چرخه احیا برگردانیم.

 مدرس خیابانی تصریح کرد: شبکه بانکی استان همراهی خوبی با سرمایه گذاران دارد اما شماری از سرمایه گذاران به دلیل مسائل اقتصادی توان بازپرداخت تسهیلات شان را ندارند بنابراین نیاز به تسهیل و حمایت دارند.

 وی گفت: در نشست امروز درخواست بخشودگی جرائم دیرکرد و استمهال تسهیلات چند واحد تولیدی بزرگ بررسی و تصمیمات خوبی در راستای تسهیل و رفع موانع تولید این واحدها مصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 74 واحد تولیدی با اشتغال بیش از 1000 نفر در سیستان و بلوچستان

احیای 74 واحد تولیدی با اشتغال بیش از 1000 نفر در سیستان و بلوچستان