مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-19سياسي

امیر حیدری: 15 هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش در حال ساخت است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (دوشنبه 28 آذر) در آیین افتتاح منازل مسکونی نیروی زمینی ارتش گفت: - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساخت 15 هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (دوشنبه 28 آذر) در آیین افتتاح منازل مسکونی نیروی زمینی ارتش گفت: در مجموع با بهره مندی از اجازه فرمانده کل قوا تا امروز 23 هزار واحد مسکونی را برنامه ریزی کردیم و تا امروز حدود 15 هزار واحد زیر بار ساخت رفته که از 10 درصد تا 100 درصد ساخته و تحویل داده شدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به فعالیت های این نیرو در حوزه ساخت منازل مسکونی بیان کرد: 5 هزار و 23 واحد بهره برداری و تحویل شده و سایر واحد های مسکونی نیز در حال ساخت هستند.

امیر حیدری با بیان اینکه کهنه زدایی از دیگر برنامه نیروی زمینی ارتش است و فعالیت های خوبی انجام داده ایم، گفت: ما طبق سند آمایش باید 17 پادگان بسازیم که 4 عدد آماده شده و نیرو ها در آن مستقر هستند.

همچنین، سایر نیز در حال کار است.

وی درباره فعالیت های نیروی زمینی ارتش در حوزه ساخت بیمارستان نیز بیان کرد: ما در دوران کرونا 7 بیمارستان ایجاد کردیم که البته این کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حیدری: 15 هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش در حال ساخت است

امیر حیدری: 15 هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش در حال ساخت است