مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-19سياسي

برگزاری رزمایش مشترک روسیه و مصر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، ارتش مصر شامگاه یکشنبه از رزمایش دریایی با روسیه در چارچوب برنامه تمرین های مشترک که به صورت دوره ای برگزار می شود، - ارتش مصر از برگزاری رزمایش دریایی با روسیه در چارچوب برنامه تمرین های مشترک که به صورت دوره ای انجام می شود، خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، ارتش مصر شامگاه یکشنبه از رزمایش دریایی با روسیه در چارچوب برنامه تمرین های مشترک که به صورت دوره ای برگزار می شود، خبر داد.

بر اساس این گزارش، سرهنگ غریب عبدالحافظ سخنگوی ارتش مصر گفت که نیروی دریایی مصر و روسیه رزمایش دریایی مشترکی تحت عنوان پل دوستی -5 را برگزار کردند.

وی افزود: رزمایش دریایی مشترک پل دوستی -5 که طی چند روز از سوی یگان های نیروی دریایی مصر و روسیه در آب های منطقه ای مصر به اجرا درآمده بود، پایان یافت.

سخنگوی ارتش مصر در عین حال به زمان آغاز این رزمایش و تعداد نیرو های شرکت کننده در آن اشاره ای نکرد.

وی همچنین گفت که این رزمایش دریایی در چارچوب برنامه تمرین های مشترک که به صورت دوره ای توسط نیرو های مسلح مصر به منظور ارتباطات نظامی مشترک و تبادل تجربیات با همتایان خود در تمام کشور ها صورت می گیرد، برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش مشترک روسیه و مصر

برگزاری رزمایش مشترک روسیه و مصر