مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-19پزشكي

یک تحلیل عجیب درباره آمار خودکشی در کرمانشاه!


آمارها نشان می دهد کرمانشاه وضعیت خوبی در زمینه خودکشی ندارد و با توجه به اینکه خودکشی چندعاملی است و نمی توان یک عامل مشخص را در بروز آن دخیل دانست، - ایسنا/کرمانشاه آمارها نشان می دهد کرمانشاه وضعیت خوبی در زمینه خودکشی ندارد و با توجه به اینکه خودکشی "چندعاملی" است و نمی توان یک عامل مشخص را در بروز آن دخیل دانست، جامعه شناسان، روانشناسان و بسیاری کارشناسان حوزه های دیگر تحلیل های مختلفی در باره علت بالا بودن آمار این معضل در استان عنوان می کنند.

اما یک جامعه شناس در این میان، تحلیل جالبی در این باره دارد و آمار بالای خودکشی در استان را با پیشینه زندگی ایلی در کرمانشاه مرتبط می داند! دکتر سیاوش قلی پور در نشست تخصصی پیشگیری از خودکشی، با اشاره به آمار بالای خودکشی در استان گفت: استانهایی مانند ایلام، کرمانشاه، لرستان و کهکیلویه و بویراحمد آمار بالایی در این زمینه به نسبت میانگین کشوری دارند.

وی افزود: در استان کرمانشاه هم آمار خودکشی در شهرستانهای صحنه، هرسین، کنگاور، سرپل ذهاب، گیلانغرب و اسلام آبادغرب به نسبت شهرستانهای دیگر بالاتر است و با توجه به تفاوت این آمار در یک استان این سوال به ذهن می رسد که چه علتی باعث می شود که آمار خودکشی حتی در میان شهرستانهای یک استان هم با هم متفاوت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تحلیل عجیب درباره آمار خودکشی در کرمانشاه!

یک تحلیل عجیب درباره آمار خودکشی در کرمانشاه!