مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-19بين الملل

گزارش سومریه نیوز از تخلف قانونی درباره حفاظت از فرودگاه بغداد در دوره الکاظمی


سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق به نقل از برخی منابع آگاه، اطلاعاتی تکان دهنده درباره حفاظت از فرودگاه بغداد در دوره مسؤولیت مصطفی الکاظمی، - سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق به نقل از برخی منابع آگاه، اطلاعاتی تکان دهنده درباره حفاظت از فرودگاه بغداد در دوره مسؤولیت مصطفی الکاظمی، نخست وزیر سابق ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق به نقل از منابع خود اعلام کرد، آخرین تحولات پرونده فساد دولت قبلی تاکید وزارت کشور بر این است که شرکت امنیتی بیزنس اینتل مجوز امنیتی برای فعالیت در عراق ندارد و اقدام سازمان هواپیمایی در واگذاری مسؤولیت حفاظت از فرودگاه بین المللی بغداد به این شرکت خلاف قانون است.

منابع یاد شده افزودند: این مساله نشان دهنده دست داشتن مدیرکل سابق شرکت هواپیمایی کشوری در سرقت قرن است که با پافشاری او برای تحویل مسؤولیت حفاظت از فرودگاه به شرکت بیزنس اینتل آشکار شد چرا که او از قبل می دانست این شرکت مجوز رسمی از وزارت کشور ندارد.

همچنین سومریه نیوز به نقل از یک منبع نزدیک به کمیته تحقیقات اعلام کرد، مدیریت شرکت های امنیتی در وزارت کشور طبق قانون و بدون شکایت کیفری این اختیار را دارد که شرکت بیزنس اینتل را 100 میلیون دینار جریمه کرده و نیز مدیر عامل آن را به دلیل فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سومریه نیوز از تخلف قانونی درباره حفاظت از فرودگاه بغداد در دوره الکاظمی

گزارش سومریه نیوز از تخلف قانونی درباره حفاظت از فرودگاه بغداد در دوره الکاظمی