مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-19ورزشي

شکست بلندقامتان گیتی پسند در خانه


تیم والیبال گیتی پسند اصفهان در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر مردان کشور، مقابل تیم سایپا تهران در زمین خانگی شکست خورد و مغلوب تیم حریف شد.

- تیم های والیبال گیتی پسند اصفهان و سایپا تهران شامگاه (یکشنبه، 27 آذرماه) در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال در سالن مخابرات اصفهان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سایپا با نتیجه 3 بر 2 زمین مسابقه را با پیروزی ترک کرد و میزبان را در زمین خانگی شکست داد.

بازیکنان تیم سایپا تهران: عادل غلامی، سهیل کمال آبادی، عرشیا به نژاد، امیرحسین صداقت، امین درغنه، آرش تقوی، عبدالرضا علیزاده.

سرمربی: عظیم جزیده بازیکنان تیم گیتی پسند: محمد بربست، رمضان صحبتی، محمد باقری، ادریس دانشور، مرصاد آقاجانی، مهران توانا.

سرمربی: سعید عقیلی ست اول: گیتی پسند از همان ست اول بازی را با قدرت آغاز کرد، دریافت های خوب آقاجانی در کنار انتخاب های درست باقری و با درخشش بربست و دانشور موجب شد تا گیتی پسند اختلاف خود را با میهمان تهرانی خود افزایش دهد.

اما تیم سایپا با گرفتن امتیازات خوب توانست اختلاف را کاهش دهد تا سرمربی تیم گیتی پسند اولین وقت استراحت خود را درخواست کند.

ریگی، آقاجانی و باقری با ایجاد دیوار دفاعی بلند بر روی تور مانع ورود توپ به زمین خود می شدند تا بتوانند دوباره از میهمان خود فاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست بلندقامتان گیتی پسند در خانه

شکست بلندقامتان گیتی پسند در خانه