مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 07:502022-12-19سياسي

تعیین تکلیف اموال تملیکی با جدیت درحال پیگیری است


با توجه به دستور رییس قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف انبارهای اموال تملیکی اقداماتی در این رابطه صورت گرفته و برخی اقدامات نیز به طور جد در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مهرانگیز یکشنبه شب در نشست با مدیرکل اموال تملیکی بوشهر اظهار داشت: با توجه به دستورات رییس قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف انبارهای اموال تملیکی اقداماتی در این رابطه صورت گرفته و برخی از اقدامات نیز به طور جد در حال انجام است.

رییس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: مقرر شد لیست تمامی اموال و کالاها به دادگستری کل استان بوشهر به همراه سال توقیف آنها اعلام شود.

وی بیان کرد: همچنین نسبت به تعیین تکلیف 19 دستگاه خودرو سواری لکسوز که پرونده آنها در دادسرای کارکنان دولت تهران باز است اقدام شود که در تماس تلفنی با دادیار اجرای احکام کارکنان دولت، قرار شد ظرف مدت یک ماه دستور فروش و مزایده صادر شود.

وی یادآور شد: در خصوص تعیین تکلیف خودروهای قاچاق، دادستان مرکز استان بوشهر با هماهنگی نهادها و سازمان های مربوطه (استاندارد و شماره گذاری و غیره) و در صورت صدور مجوز دستور فروش صادر شود که در این خصوص ارزش فروش این خودروها بالغ بر 300 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف اموال تملیکی با جدیت درحال پیگیری است

تعیین تکلیف اموال تملیکی با جدیت درحال پیگیری است