مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 07:452022-12-19سياسي

ضرورت مدیریت یکپارچه حمل و نقل جاده ای


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: ضرورت دارد همکاری و تعامل هدفمند، نظام مند و منسجم، برای مدیریت یکپارچه حمل و نقل جاده ای کشور برقرار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، رضا علیخانی به مناسبت روز راهداری و حمل و نقل در جمع راهداران، اظهار کرد: روزملی حمل و نقل  یاد آور واقعه ای است که به فرمان تاریخی امام راحل حمل ونقل جاده ای که همیشه، مردم نهاد و خصوصی بود، در بحبوحه جنگ به کمک دولت، ملت و اقتصاد کشور شتافت تا کالاهای انباشته در بنادر را به مراکز مصرف برساند.

وی افزود: این رخداد را مواکدا ً ، تحت عنوان خجسته تکرار می کنم؛ به این دلیل که میثاق عظیم بین ملت و دولت و یکی از وقایع تاریخی کشور با رویکرد بسیج منابع ملی و مردمی، برای دفاع از حریم و امنیت کشور، در شرایط جنگ بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران اضافه کرد: امروزه حمل ونقل به عنوان یکی از گسترده ترین زیرساخت در شبکه جابه جایی بار و مسافر محسوب می شود که در شبکه گسترده زنجیره تامین کشور، حالت چند وجهی و چند رشته ای به خود گرفته است.

علیخانی با بیان اینکه در حال حاضر حمل و نقل جاده ای، چه در کسوت حاکمیت و سیاست گذاری وچه در بخش خصوصی و مردمی، از خصیصه بین رشته ای و چند حاکمیتی برخوردار است، گفت: بخشی از اختیارات سیاست گذاری حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مدیریت یکپارچه حمل و نقل جاده ای

ضرورت مدیریت یکپارچه حمل و نقل جاده ای