مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 00:002022-12-18سياسي

کتاب فقه الصادق آیت الله روحانی در حوزه علمیه مورد توجه است


کتاب فقه الصادق آیت الله روحانی سالیان متمادی در حوزه علمیه مورد توجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی حائری شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت آیت الله روحانی که در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به ابعاد شخصیتی این عالم اظهار داشت: آیت الله روحانی نزدیک به یک قرن به اسلام خدمت کرد و در دوران نوجوانی به همراه برادرش به نجف اشرف مشرف می شوند و در حوزه علمیه نجف مورد توجه مراجع و اساتید حوزه این شهر همانند آیت الله خویی قرار می گیرد و این مرجع تقلید عنایت خاصی به ایشان داشت.

حجت الاسلام حائری گفت: نبوغ این عالم ربانی به گونه ای بوده که در سنین جوانی به درجه اجتهاد می رسد و در زمان مرجعیت آیت الله بروجردی رساله ایشان منتشر می شود و مرحوم بروجردی نسبت به وی ارادت داشتند.

این سخنران مذهبی افزود: کتاب فقه الصادق آیت الله روحانی یک دوره کامل فقه است که سالیان متمادی چاپ شده و در حوزه های علمیه مورد توجه بوده است و این کتاب فقط یکی از آثار علمی ایشان است.

وی عنوان داشت: عالم اگر توجه به ساحت اهل بیت (ع) نداشته باشد، علم او مفید حال مردم نیست و این عالم ربانی در ولایت اهل بیت فانی بود.

این خطیب ادامه داد: مراسم های عزاداری اهل بیت همواره در بیت ایشان برپا بود و ایشان نیز تا آخر در مجلس حضور داشتند و نسبت به حضرت زهرا (س) ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب فقه الصادق آیت الله روحانی در حوزه علمیه مورد توجه است

کتاب فقه الصادق آیت الله روحانی در حوزه علمیه مورد توجه است