مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 23:252022-12-18سياسي

خانواده زندانیان از دوره های رایگان آموزشی بهره مند می شوند


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: دوره های فرهنگی و آموزشی با هدف بهره مندسازی فرزندان زندانیان از آموخته های علمی و فرهنگی در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پروانه رضاقلیزاده شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیرکل زندان های استان اردبیل با بیان اینکه کتابخانه های عمومی استان آمادگی عضویت رایگان زندانیان و خانواده های آنان را دارند، اظهار کرد: دوره های فرهنگی و آموزشی برای خانواده های زندانیان ارائه می شود.

وی زیرساخت های در زندان های استان برای جلب مخاطب در حوزه کتابخوانی گفت: باید زمینه ای فراهم شود که در کنار تربیت فرهنگی مددجویان، شخصیت و کرامت انسانی آنها نیز حفظ شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بیان کرد: هر جامعه ای که در آن توسعه فرهنگی صورت بگیرد، با کاهش تعداد زندانیان مواجه خواهد بود که لازم است تا مددجویان و کارکنان زندان ها در راستای ارسال کتب متناسب با نیازهایشان مورد سنجش قرار بگیرند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تفاهم نامه همکاری میان کتابخانه های عمومی و زندان های استان اردبیل با هدف توسعه کمی و کیفی کتابخانه های مشارکتی و پیشخان خدمات کتابخانه ای در زندان های استان و همچنین بهینه سازی اوقات فراغت زندانیان و سربازان از طریق آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ مطالعه امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده زندانیان از دوره های رایگان آموزشی بهره مند می شوند

خانواده زندانیان از دوره های رایگان آموزشی بهره مند می شوند