مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 22:252022-12-18سياسي

معارفه رییس تعزیرات دنا/اتمام حجت با متخلفین بازار


معارفه اولین رییس تعزیرات شهرستان دنا با حضور مدیرکل تعزیرات استان، فرماندار دنا و سایر مسئولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، معارفه اولین رییس تعزیرات شهرستان دنا با حضور لقمانی مدیرکل تعزیرات استان،  فرماندار دنا، فرمانده انتظامی دنا،جانشین سپاه ناحیه دنا و اعضای شورای اداری دنا در محل فرمانداری دنا برگزار شد.

درخشان زاده فرماندار دنا در آیین راه اندازی و معارفه رییس تعزیرات حکومتی شهرستان دنا  گفت: در این فشار های اقتصادی که  برای امرار معاش شهروندان و گرانی های پی در پی بیش از هر زمان نیازمند کنترل بازار از نزدیک و برخورد قاطع با سوداگران بازار هستیم  امروز شاهد شروع بکار این اداره در مرکز شهرستان دنا خواهیم بود.

 فرماندار دنا اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگر بازار این شهرستان نیازمند حضور مستمر در مبارزه با بر هم زنندگان نظم و کنترل بازار است.

 تقوی نژاد فرمانده انتظامی دنا گفت: در مجموعه انتظامی دنا به عنوان یکی از نهادهایی که مستقیما در حوزه بازار فعالیت دارد  باید اقرار کرد که مردم در زمینه مواد مصرفی مثل کالاهای خوراکی بسیار ناراضی هستند که به عنوان مثال کالاهای خوراکی شهر سی سخت حداقل یک و نیم برابر شهر یاسوج است و برابری با کلان شهرها می کند که نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه رییس تعزیرات دنا/اتمام حجت با متخلفین بازار

معارفه رییس تعزیرات دنا/اتمام حجت با متخلفین بازار