مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 21:502022-12-18بين الملل

کودتا نمایی دولت آلمان با هدف سرکوب معترضان به بحران انرژی و گرانی ها


مهدی هاشم زاده، معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به کودتای اخیر در آلمان گفت: - معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تهران بزرگ با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص وقوع یک کودتا در آلمان گفت: به نظر می رسد این اتفاق کودتانمایی و با هدف سرکوب معترضان به بحران انرژی، گرانی ها و مخالفت با کمک های این کشور به جنگ اکراین بوده است.

مهدی هاشم زاده، معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به کودتای اخیر در آلمان گفت: بحران انرژی در ماه های اخیر برای دولت آلمان به چالشی جدی تبدیل شده که اعتراضات سراسری ضددولتی را به همراه داشته است همین موضوع موجب شده است که احتمال وقوع کودتا در ارتش این کشور مطرح شود.

وی افزود: رسانه های آلمانی از هفته گذشته با انتشار اخباری از خنثی سازی کودتا در این کشور حکایت می کنند بطوری که نیرو های پلیس آلمان با دستگیری 25 نفر مظنون به برنامه ریزی برای سرنگونی دولت و اعزام بیش از 3000 نیروی پلیس در مکان های مختف مدعی خنثی سازی کودتا شده اند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه اتفاقات اخیر آلمان بیشتر انحراف افکار عمومی است خاطر نشان کرد: دولت آلمان گروهی موسوم به رایشبوگر ها که همچنان به آلمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودتا نمایی دولت آلمان با هدف سرکوب معترضان به بحران انرژی و گرانی ها

کودتا نمایی دولت آلمان با هدف سرکوب معترضان به بحران انرژی و گرانی ها