مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-18پزشكي

هفتمین فن بازار ملی سلامت دی ماه 1401 برگزار می شود


هفتمین فن بازار ملی سلامت 11 و 12 دی ماه سال جاری به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی با اعلام این خبر گفت: در این دوره از برگزاری همایش و فن بازار ملی سلامت بر نشست ها، پنل های تخصصی، مسابقه دانشجویی و برقراری زمینه تعامل بین پژوهشگران، فناوران، کارآفرینان و سرمایه گذاران تاکید ویژه ای شده است.

وی اظهار داشت: تشویق محققان و حمایت از استعدادهای درخشان گامی سودمند در راستای پویایی هر چه بیشتر تحقیقات کاربردی و محصول محور است و موجبات پیشرفت و خودکفایی کشور را فراهم می کند.

برگزاری رویدادهای فن بازار به منظور توسعه و ترویج فرهنگ فناوری و حمایت از طرح های فناورانه بسیار موثر خواهد بود.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تصریح کرد: از مهم ترین هدف های برگزاری فن بازارهای حوزه سلامت، حمایت از تولید دانش بنیان داخلی با گشودن پنجره های خرید سازمان های دولتی و عمومی بر محصولات تجاری سازی شده و موجود در بازار این نوع از محصولات است.

پناهی، با اشاره به اینکه دو سال تاخیر در برگزاری این رویداد انگیزه شرکت کنندگان و برگزارکنندگان را برای حضور و مشارکت حداکثری افزایش داده است، اضافه کرد: فن بازار ملی سلامت، مرج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین فن بازار ملی سلامت دی ماه 1401 برگزار می شود

هفتمین فن بازار ملی سلامت دی ماه 1401 برگزار می شود