مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-18سياسي

استاندار ودادستان اصفهان جلوی استفاده ازمازوت درنیروگاه را بگیرند


رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استاندار و دادستان اصفهان در زمینه استفاده از مازوت پاسخگو باشند و جلوی پایمال شدن حق مردم را بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیر سامع ظهر یکشنبه در بخش تذکرات جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار داشت: متأسفانه در چند روز اخیر شاهد راه اندازی غیر مسئولانه برخی مشعل های مازوت سوز نیروگاه شهید منتظری بودیم که با دور زدن مصوبات قانونی و با نام مدیریت بحران توسط مسئولان و بعضی از مرکز نشینان و مسئولان استانی صورت گرفته است.

وی افزود: در شرایطی که آلودگی شهر اصفهان به دلیل ظرفیت آلایندگی و شرایط آب و هوایی ظرف مدت کمتر از 48 ساعت از هوای سالم به مرز هوای خطرناک می رسد هر اقدامی که به هر میزان بتواند این آلایندگی را کنترل کند و کاهش دهد بر همگان واجب است.

رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از آنجایی که در کشور ظرفیت تولید بیش از 60 هزار مگاوات برق وجود دارد و در تابستان این میزان مصرف و تولید را در نیروگاه ها داریم و در فصل زمستان مصرف برق به کمتر از 50 هزار مگاوات می رسد، با مدیریت واحدهای نیروگاهی در کشور و خطوط انتقال، مأموریت غیر شرعی تولید برق با سوخت مازوت را از نیروگاه چسبیده به شهر 2 میلیون نفری اصفهان باید از دوش این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ودادستان اصفهان جلوی استفاده ازمازوت درنیروگاه را بگیرند

استاندار ودادستان اصفهان جلوی استفاده ازمازوت درنیروگاه را بگیرند