مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-18سياسي

استقرار 400 راهدار در پایگاه های جاده ای اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی راه های استان اظهار کرد: انجام عملیات راهداری زمستانی در فصول سرما و بارش از وظایف و مأموریت های مهم راهداران در محورهای مواصلاتی است که در همین راستا 400 راهدار در قالب 75 اکیپ راهداری در پایگاه های جاده ای استان مستقر شده اند.

وی از آمادگی 300 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری برای انجام طرح زمستانی خبر داد و گفت: قرارگاه راهداری زمستانی نیز برقرار و مرکز مدیریت راه های استان به صورت 24 ساعته برای پاسخگویی به مردم و رصد وضعیت جوی و ترافیکی مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه این اکیپ ها از 15 آذرماه 1401 تا 15 فروردین 1402 در مسیرهای ارتباطی استان اردبیل در حال فعالیت هستند، افزود: تأمین سوخت لازم برای ماشین آلات، لاستیک، زنجیرچرخ و همچنین تأمین و تهیه 40 هزار تن ماسه و نمک برای انجام عملیات بازگشایی و برفروبی از جمله تمهیدات اتخاذ شده برای ایام زمستان است.

وثوقی ادامه داد: در استان اردبیل ما 5 ماه درگیر راهداری زمستانی هستیم که به دلیل شدت و مدت طولانی سرما در این استان ارائه خدمات راهداری لازم بوده و ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 400 راهدار در پایگاه های جاده ای اردبیل

استقرار 400 راهدار در پایگاه های جاده ای اردبیل