مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:212022-12-18اجتماعي

مدارس کهگیلویه در مسیر تحول/ کشف مهارت و استعدادها گامی نو برای نسل نو


مدیر آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه از رویکرد جدید مهارتی در راستای کشف استعداد های نو دانش آموزان با مدیریت های خلاق و جوان در مدارس این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، فریدون فاطمی زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  با آغاز سال تحصیلی 1402_1401 و رویکرد جدید مدیریتی در شهرستان و نگاه به آموزش مهارت های زندگی در مدارس، اردوهای شبانه روزی در مدارس کهگیلویه برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از اهمیت و توجه مدیران به اردوهای مهارتی در مدارس گفت: توجه مدیران خلاق و جوان به رویکرد مدرسه محوری و مهارت های زندگی در مدارس به ایجاد نگاهی متفاوت به محیط مدرسه بر می گردد.

فاطمی زاده بیان کرد: در اردوهای شبانه روزی دانش آموزان همراه با یادگیری مسائل فرهنگی و تربیتی به یادگیری مهارت های گروهی، اجتماعی و سبک زندگی می پردازند.

وی در تشریح محور برنامه های اردوهای مهارتی مدارس گفت: محور برنامه های اردوی شبانه روزی استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل دانش آموزان و کشف استعدادهای آن ها است.

فاطمی زاده اظهار کرد: در اردوهای مهارتی دانش آموزان ابتکار عمل به خرج داده و در برنامه ها و فعالیت های جنبی به صورت فعال حضور و مشارکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس کهگیلویه در مسیر تحول/ کشف مهارت و استعدادها گامی نو برای نسل نو

مدارس کهگیلویه در مسیر تحول/ کشف مهارت و استعدادها گامی نو برای نسل نو