مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-18سياسي

ارتقاء 27 پله ای دانشگاه رازی در بین دانشگاه های سبز دنیا


مسئول پیگیری مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی از ارتقای 27 پله ­ای جایگاه جهانی این دانشگاه در نظام رتبه­ بندی گرین متریک خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول پیگیری مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی از ارتقای 27 پله ­ای جایگاه جهانی این دانشگاه در نظام رتبه­ بندی گرین متریک خبر داد.

مهندس محمد بلادی نژاد در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ارتقای قابل توجه دانشگاه رازی در نظام رتبه بندی جهانی گرین متریک(دانشگاه های سبز دنیا)، اظهارکرد: براساس نتایج منتشر شده نظام رتبه بندی گرین متریک در سال 2022، دانشگاه رازی توانسته نسبت به سال گذشته ارتقایی 27 پله ای داشته باشد.

وی ادامه داد: براین اساس دانشگاه رازی کرمانشاه در بین 1050 دانشگاه شرکت کننده در این رقابت جهانی، توانسته رتبه 195 را بدست آورد.

مسئول پیگیری مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی اضافه کرد: در این نظام رتبه بندی دانشگاه های دنیا در 82 شاخص در قالب شش بخش کلی زیرساخت های موجود دوستدار محیط زیست، انرژی و تغییرات اقلیمی، پسماند و بازیافت، آب، حمل و نقل و آموزش و پژوهش مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی هدف اصلی از این نظام رتبه بندی را ترویج پایداری در آموزش عالی اعلام کرد و گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم طی سالهای آینده در بین 100 دانشگاه برتر دنیا قرار بگیریم و دانشگاه رازی را به قطب دانشگاه های پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء 27 پله ای دانشگاه رازی در بین دانشگاه های سبز دنیا

ارتقاء 27 پله ای دانشگاه رازی در بین دانشگاه های سبز دنیا