مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 15:142022-12-18سياسي

سردیس برگزیدگان چهارمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) رونمایی شد


آیین رونمایی از سردیس پنج برگزیده چهارمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) عصر روز شنبه 26 آذرماه در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی(ص) در این آیین مهدی صفاری نیا، مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و رییس پارک فناوری پردیس، گوسال اعظم سارکر، سفیر بنگلادش در ایران و محمدحسین حسین زاده، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

صفاری نیا در این آیین اظهار داشت: بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) ماموریت هم افزایی و ارتقای ظرفیت فعالین علم، فناوری و نوآوری جهان اسلام به منظور نقش آفرینی موثر در تحقق تمدن نوین اسلامی را دنبال می کند.

وی افزود: این بنیاد شخصیت های برجسته علم و فناوری که مرزهای دانش را به منظور ارتقاء رفاه عمومی گسترش داده و نقشی ارزنده در جامعه ایفا می نماید را با اعطای جایزه بین المللی مصطفی(ص) به عنوان یکی از نمادهای شایستگی و برتری در علم و فناوری در صحنه بین الملل مورد تقدیر و تجلیل قرار می دهد.

صفاری نیا تاکید کرد: بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) با چشم انداز گسترش صلح، امنیت و رفاه بشریت فعالیت خود را آغاز کرده و رسالت خود را توسعه علم و فناوری در جهان اسلام قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردیس برگزیدگان چهارمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) رونمایی شد

سردیس برگزیدگان چهارمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) رونمایی شد