مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-18سياسي

پایمال کردن حق 2 میلیون شهروند اصفهانی با مازوت سوزی


متأسفانه در چند روز اخیر شاهد راه اندازی غیرمسئولانه برخی مشعل های مازوت سوز نیروگاه شهید منتظری بودیم که با دور زدن مصوبات قانونی و با نام مدیریت بحران توسط مسئولان و  بعضی از مرکز نشینان و مسئولان استانی صورت گرفته است.

- ایسنا/اصفهان عضو شورای شهر اصفهان گفت: متأسفانه در چند روز اخیر شاهد راه اندازی غیرمسئولانه برخی مشعل های مازوت سوز نیروگاه شهید منتظری بودیم که با دور زدن مصوبات قانونی و با نام مدیریت بحران توسط مسئولان و  بعضی از مرکز نشینان و مسئولان استانی صورت گرفته است.

سید امیر سامع، رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان در شصت و هشتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان که امروز (یکشنبه، 27 آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: در شرایطی که آلودگی شهر اصفهان به دلیل ظرفیت آلایندگی و شرایط آب و هوایی ظرف مدت کمتر از 48 ساعت از هوای سالم به مرز هوای خطرناک می رسد، هر اقدامی که به هر میزان بتواند این آلایندگی را کنترل کند و کاهش دهد بر همگان واجب است.

وی گفت: ازآنجایی که در کشور ظرفیت تولید بیش از 60 هزار مگاوات برق وجود دارد و در تابستان این میزان مصرف و تولید را در نیروگاه ها داریم و در فصل زمستان مصرف برق به کمتر از 50 هزار مگاوات می رسد، با مدیریت واحدهای نیروگاهی در کشور و خطوط انتقال، مأموریت غیرشرعی تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایمال کردن حق 2 میلیون شهروند اصفهانی با مازوت سوزی

پایمال کردن حق 2 میلیون شهروند اصفهانی با مازوت سوزی