مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-18اقتصادي

تبیین سامانه جامع تجارت در دستور کار قرار گیرد


تبیین سامانه جامع تجارت در دستور کار قرار گیرد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تبیین سامانه جامع تجارت در دستور کار قرار گیرد.

فرهاد زیویار در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان که 26 آذرماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تبیین سامانه جامع تجارت و قابلیت های آن می بایست در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش مؤثر سامانه جامع تجارت به عنوان یک بانک اطلاعاتی مهم در مورد واردات، صادرات و موارد قاچاق کالاها عنوان کرد: اطلاع رسانی به موقع و کامل در خصوص این سامانه می تواند زمینه گسترش استفاده از این سامانه و جلوگیری از سواستفاده را فراهم خواهد کرد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: شرایط نرم افزاری در دستگاه های مرتبط باید به گونه ای طراحی شود که سامانه های مرتبط به راحتی با سامانه جامع تجارت وصل شده و از بانک های اطلاعاتی مکمل بهره برداری شود.

زیویار همچنین به ساخت و راه اندازی مرکز ایست و بازرسی آزادراه خرم-زال اشاره کرد و گفت: مکاتبات لازم با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در این خصوص انجام شده که اعتبارات ویژه ای در سال آینده برای آن در نظر گرفته شده است.

استاندار لرستان عنوان کرد: زمین موردنظر برای این ایستگاه مشخص شده است و برای تکمیل آن نیز برنامه ریزی خاصی در سازمان مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین سامانه جامع تجارت در دستور کار قرار گیرد

تبیین سامانه جامع تجارت در دستور کار قرار گیرد