مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-18اقتصادي

پیش بینی برداشت 400 هزار تن نیشکر از سطح مزارع شرکت هفت تپه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به آغاز عملیات برداشت نیشکر در کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اظهار کرد: - مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اکنون روی ریل توسعه قرار گرفته و با توجه به کشت بیش از 5 هزار هکتار نیشکر در سال جاری امیدواریم در سال آینده شاهد تولید بی سابقه نیشکر و شکر در این مجموعه باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به آغاز عملیات برداشت نیشکر در کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اظهار کرد: براساس زمانبندی های انجام شده قرار است برداشت نیشکر در مجموعه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، طی 100 روز کاری اجرایی شود.

وی در خصوص میزان تولید نیشکر افزود: امسال پیش بینی می کنیم 400 هزار تن نیشکر از سطح مزارع شرکت هفت تپه برداشت شود و در صورت تحقق این امر از مجموع نیشکر برداشتی، 40 هزار تن شکر تولید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به افزایش 17 هزار تنی تولید شکر در مجموعه نیشکر هفت تپه گفت: امسال میزان تولید شکر در مقایسه با سال زراعی گذشته از 23 هزار تن به حدود 40 هزار تن افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 400 هزار تن نیشکر از سطح مزارع شرکت هفت تپه

پیش بینی برداشت 400 هزار تن نیشکر از سطح مزارع شرکت هفت تپه