مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-18اقتصادي

خبر خوش برای نیروهای شرکتی علوم پزشکی های سیستان و بلوچستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، گفت: شرکت های خدماتی طرف قرارداد دانشگاه های علوم پزشکی استان ملزم به اعمال آنالیز حقوق 1401 هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشر شد، در پی این مطلب، روز یکشنبه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در جمع خبرنگاران گفت: شرکت های خدماتی طرف قرارداد با دانشگاه های علوم پزشکی استان ملزم به به روزرسانی معوقات و اعمال آنالیز سال 1401 در پرداخت حقوق و مزایا هستند.

حامد آرامش در تشریح آخرین وضعیت مطالبات معوق کارگران شرکت های خدماتی طرف قرارداد دانشگاه های علوم پزشکی استان ادامه داد: بر اساس گزارشاتی که هم به صورت مراجعه کارگران دانشگاه های علوم پزشکی زابل، زاهدان و ایرانشهر به ادارات تابعه ما داشته اند و هم در بازرسی های به عمل آمده توسط بازرسان کار استان، برخی شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با این دانشگاه ها، در پرداختی حقوق و مزایا به کارگران خود چند ماه معوقات داشتند.

وی اضافه کرد: بر این اساس، پیگیری این موضوع را به طور مستمر با برگزاری جلسات مشترک با نمایندگان دانشگاه های علوم پزشکی و مدیران شرکت های خدماتی طرف قرارداد با دانشگاه ها در دستور کار قرار دادیم، همچنین این موضوع در کمیسیون کارگری شورای تأمین استان نیز مطرح و منجر به مصوبه ای مبنی بر به روزرسانی معوقات و اعمال آنالیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای نیروهای شرکتی علوم پزشکی های سیستان و بلوچستان

خبر خوش برای نیروهای شرکتی علوم پزشکی های سیستان و بلوچستان