مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:162022-12-18سياسي

دستور دادستان آذربایجان شرقی بر حل بوی نامطبوع ناشی از تضفیه خانه فاضلاب اهر


دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: به منظور تسریع در رفع مشکلات فاضلاب اهر باید برنامه عملیاتی زمان بندی شده قابل رصد، پایش و نظارت توسط دستگاه های مربوطه به نحوی که آغاز و پایان کار مشخص باشد ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بابک محبوب علیلو ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات تصفیه خانه فاضلاب اهر و بوی نامطبوع ناشی از آن اظهار کرد: هر چند موضوع در حوزه شهرستان پیگیری می شود لکن تا حال نتیجه قابل قبولی حاصل نشده است.

وی با تاکید بر اینکه بی توجهی به مشکلات موجب آسیب دیدن سرمایه های اجتماعی می شود افزود: در راستای صیانت از حقوق عامه انتظار می رود مواقعی که مشکلی مطرح می شود اقدامات و راهکارهای عملی ارائه شود.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: در رابطه با رفع مشکلات تصفیه خانه فاضلاب اهر، شرکت آب و فاضلاب استان مکلف بوده و باید برای برون رفت از این مشکل اقدام های لازم را به عمل آورد که نتیجه آن به مرتفع شدن مشکل حادث شده، رفع بوی نامطبوع و جلوگیری از تهدید علیه بهداشت عمومی باشد.

وی افزود: باید با بهره مندی از ظرفیت های استانی نسبت به این موضوع ورود کرده و برنامه ای عملیاتی زمان بندی شده قابل رصد و نظارت توسط دستگاه های مربوطه ارائه شود به نحوی که آغاز و پایان کار مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان آذربایجان شرقی بر حل بوی نامطبوع ناشی از تضفیه خانه فاضلاب اهر

دستور دادستان آذربایجان شرقی بر حل بوی نامطبوع ناشی از تضفیه خانه فاضلاب اهر