مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-18سياسي

سیل زدگان پلدختر توان بازپرداخت تسهیلات را ندارند


امام پلدختر با تاکید بر اینکه سیل زدگان پلدختر توان بازپرداخت تسهیلات را ندارند، گفت: با گذشت شش ماه از سفر دولت به لرستان، دستور رییس جمهور برای امهال این وام ها عملی نشده است.

- حجت الاسلام سید محسن موسوی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به خسارت پنج هزار میلیارد تومانی سیل 98 به زیرساخت های پلدختر، اظهار داشت: در فروردین سال 98 و بروز سیل ویرانگر، دو شهر پلدختر و معمولان خسارت های زیادی را متحمل شدند، سیل دو ضلع کامل از این دو شهر را ویران کرد و شرایط به گونه ای بود که مردم ناچار به انتقال از محل سکونت خود به اماکن دیگر شدند.

وی، افزود: با بروز سیل، لوازم و زندگی مردم دست خوش حادثه شد و به اراضی کشاورزی نیز خسارت های زیادی وارد شد و از آنجایی که شغل عامه مردم این منطقه کشاورزی است اکثراً زمین ها و محصولات خود را در اثر بروز این سیل از دست دادند، در آن مقطع زمانی، همه مردم ایران به کمک مردم سیل زده پلدختر آمدند و این مردم همیشه قدردان محبت مردم و گروه های جهادی هستند.

امام جمعه پلدختر، ادامه داد: دولت وقت برای رفع مشکلات مردم سیل زده تلاش های فراوانی به ویژه در بحث مسکن و زیرساخت ها انجام داد.

در آن زمان مصوب شد تا تسهیلاتی برای بازسازی خانه های سیل زدگان پرداخت شود که این کار به خوبی صورت گرفت و کمک و حمایت های معقولی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل زدگان پلدختر توان بازپرداخت تسهیلات را ندارند

سیل زدگان پلدختر توان بازپرداخت تسهیلات را ندارند