مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:452022-12-18اقتصادي

ضرورت تامین نقدینگی مورد نیاز صنعت دارو/ خطر مشکل در تامین دارو در بهمن ماه


مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: در صورتی که نقدینگی مورد نیاز صنعت دارو به سرعت تامین نشود، ممکن است در بهمن ماه با مشکل تامین دارو مواجه شویم.

- مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو هشدار داد ضرورت تامین نقدینگی مورد نیاز صنعت دارو/ خطر مشکل در تامین دارو در بهمن ماه مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: در صورتی که نقدینگی مورد نیاز صنعت دارو به سرعت تامین نشود، ممکن است در بهمن ماه با مشکل تامین دارو مواجه شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد پیکان پور در سومین جلسه شورای منطقه هفت کشوری در اصفهان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه جبران کمبودهای اخیر دارویی در کشور اظهار کرد: روند تولید شرکت ها به طور مستمر توسط سازمان غذا و دارو در جلسات بازخوانی برنامه های تولید، بررسی می شود.

شرکت های تولیدکننده دارو نیز تمام توان خود را برای رفع کامل مشکلات به کار گرفته اند.

وی افزود: در حال حاضر تولیدکنندگان دارو در کشور به صورت 3 شیفت تولیدات خود را ادامه می دهند تا زمانی که بازار از دارو اشباع شود.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو بیان کرد: برای رفع سریع کمبودها راهکارهای کوتاه مدت و میان مدت فعال شدند و نتیجه این راهکارها ذخایر دارویی بالای 6 ماه کشور را از 33 درصد در ابتدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تامین نقدینگی مورد نیاز صنعت دارو/ خطر مشکل در تامین دارو در بهمن ماه

ضرورت تامین نقدینگی مورد نیاز صنعت دارو/ خطر مشکل در تامین دارو در بهمن ماه