مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-18اقتصادي

ممنوعیت حمل چوب از کارخانه های اردبیل/حمل و نقل الوار مشروط شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: حمل چوب از گونه های مختلف درختان جنگلی و غیرجنگلی، بدون اخذ مجوز از منابع طبیعی ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود قلی زاده صبح یکشنبه در بازدید از کارخانه های چوب اردبیل اظهار کرد: حمل چوب گونه های مختلف درختان جنگلی و غیر جنگلی، بدون اخذ مجوز از این اداره کل ممنوع است و حمل و نقل الوار منوط به اخذ مجوز از سوی منابع طبیعی است.

وی با اشاره به استقرار اکیپ های ثابت یگان حفاظت منابع طبیعی در مبادی ورودی کارخانه های تولید چوب استان گفت: چوب آلات ورودی به کارخانه ها کنترل و مورد بررسی قرار می گیرند که این اقدام بر اساس دستور دادستان مرکز استان و با هدف جلوگیری از قاچاق چوب آلات جنگلی و بدون مجوز انجام شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه بر اساس ضوابط و مقررات، حمل چوب باغی نیز نیازمند دریافت مجوز است، تصریح کرد: برای شناسایی چوب های شخصی از چوب های قاچاق لازم است مردم برای حمل چوب درختان زمین شخصی یا باغ خود از منابع طبیعی مجوز بگیرند.

قلی زاده خاطر نشان کرد: صدور مجوز در محدوده هر استان بر عهده رییس اداره شهرستان و خارج از محدوده استان برعهده اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت حمل چوب از کارخانه های اردبیل/حمل و نقل الوار مشروط شد

ممنوعیت حمل چوب از کارخانه های اردبیل/حمل و نقل الوار مشروط شد