مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-18فرهنگي

تغییر شرایط یکی از مشکلات صنعت چاپ کشور است


مدیرکل دفتر امورچاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تغییر شرایط را یکی از مشکلات صنعت چاپ کشور دانست و گفت: یک زمان مشتری به دنبال چاپ بود اما امروز چاپ به دنبال مشتری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر ابراهیمی صبح یکشنبه همزمان با سفر معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مرکزی در شهرستان زرندیه حضور یافته و از نزدیک با مسائل و مشکلات فرهنگی و بالاخص چاپ و نشر این شهرستان قرار گرفت.

ابراهیمی در ابتدای ورود به شهرستان زرندیه با حضور در شهرک صنعتی پرندک از شرکت چاپ داروپات شرق بازدید نموده و از نزدیک با روند تولید و مسائل و مشکلات این مجموعه آشنا شد.

وی در ادامه با حضور در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در جلسه ای که با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان از جمله معاون فرماندار، فرماندهی انتظامی، رییس اتاق اصناف، رییس اداره راهداری و مدیران واحدهای چاپ شهرستان برگزار شد شرکت کرده و به دغدغه ها و صحبت های ایشان گوش فرا داد.

ابراهیمی در این جلسه تغییر شرایط چاپ با سال های قبل را یکی از مهمترین مشکلات صنعت چاپ کشور دانست و افزود: یک زمانی مشتری به دنبال چاپ بود اما در حال حاضر چاپ به دنبال مشتری می باشد و آن هم به دلیل تغییر تقاضاها در بازار چاپ می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر شرایط یکی از مشکلات صنعت چاپ کشور است

تغییر شرایط یکی از مشکلات صنعت چاپ کشور است