مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-18پزشكي

فراخوان استقرار در مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران


مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در فراخوانی، صاحبان ایده های فناورانه در حوزه سلامت را برای استقرار در این مرکز دعوت کرد.

- مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در فراخوانی، صاحبان ایده های فناورانه در حوزه سلامت را برای استقرار در این مرکز دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این فراخوان آمده است: منش در راستای ماموریت خود در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور و در حمایت از دانشجویان، فارغ التحصیلان، گروه های استارتاپی صاحب ایده های فناورانه حوزه سلامت دعوت به عمل می آورد.

علیرضا عمومی در خصوص انتشار این فراخوان گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، آمادگی کامل دارد که به عنوان تسهیل گر و شتاب دهنده ایده های نوآورانه در حوزه سلامت تا زمان تبدیل آنها به محصول اولیه، تکمیل زنجیره ارزش، تولید و فروش محصول در بازار در کنار صاحبان ایده بایستد.

مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، خدمات حمایت مرکز منش از صاحبان ایده را مواردی مانند: تجهیز فضای استقرار تیم ها؛ ایجاد شبکه ای برای ارتباط مخترعین و مبتکرین و تیم سازی؛ تکمیل تیم منتورینگ برای جذب ایده ها؛ مشاوره و آموزش؛ تجاری سازی فناوری؛ حمایت در تامین منایع مالی؛ معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان استقرار در مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

فراخوان استقرار در مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران