مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:332022-12-18سياسي

عیار نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد چند است؟/حق استان از منابع نفت و آب چه می شود؟


رییس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری ابتدا گریزی به استفاده برخی از استان های دارای معادن از 10 تا 15 درصد تولیدات معادن آن استان ها زد که به حساب خودشان واریز می شودو چنین است که برخی از استان ها مانند کرمان و یزد و اصفهان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع مهمی از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه این استان اشاره شد موضوعی که از سوی مسئولان استانی از گذشته تاکنون و از سوی نمایندگان ادوار مجلس و از سوی خود سازمان برنامه و بودجه و مسئولان قبلی و مسئولان کنونی آن جدی گرفته نشده بود.

شهابی در نشست شورای اداری ابتدا گریزی به استفاده برخی از استان های دارای معادن از 10 تا 15 درصد تولیدات معادن آن استان ها زد که به حساب خودشان واریز می شودو چنین است که برخی از استان ها مانند کرمان و یزد و اصفهان و سایر استان های دارای معادن از مواهب این بند و تبصره به خوبی استفاده کرده اند.

شهابی در ادامه با بیان اینکه ما هم می توانستیم از درآمدهای نفت استفاده بهتر و بیشتری داشته باشیم چرا که یکی از سه استان نفت خیز کشور به همراه خوزستان و بوشهر هستیم و 90 درصد نفت کشور را تولید می کنیم یادآور شد: استان های دارای معادن در سال 90 زرنگی به خرج دادند و در تبصره 6 ماده 12 اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیار نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد چند است؟/حق استان از منابع نفت و آب چه می شود؟

عیار نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد چند است؟/حق استان از منابع نفت و آب چه می شود؟