مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-18اقتصادي

100 درصد جمعیت شهر سنندج از آب شرب باکیفیت سد آزاد استفاده می کند


مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با اشاره به تحقق انتظار و مطالبه شهروندان سنندجی برای بهره مندی از آب شرب باکیفیت سد آزاد گفت: خوشبختانه با بررسی های انجام گرفته روشن شد که شهروندان این شهر از آب شرب توزیعی در شبکه از طریق سد آزاد رضایت دارند.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با اشاره به تحقق انتظار و مطالبه شهروندان سنندجی برای بهره مندی از آب شرب باکیفیت سد آزاد گفت: خوشبختانه با بررسی های انجام گرفته روشن شد که شهروندان این شهر از آب شرب توزیعی در شبکه از طریق سد آزاد رضایت دارند.

  مهندس محمد فرهاد، با اشاره به روند اجرای پروژه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه آب سنندج (توسط شرکت مدیریت منابع آب و نیروی ایران) گفت: با سفر رییس جمهور به استان کردستان در دهم آذرماه جاری، این طرح افتتاح شد و از آن تاریخ آب شرب باکیفیت و گوارای سد آزاد در شبکه شهر سنندج توزیع و در دسترس شهروندان در تمام نقاط این شهر است.

وی با ابراز خشنودی از اینکه آب سد آزاد، یکی از باکیفیت ترین آبهای کشور است افزود: با توجه به رصد و پایش مداوم آب شرب شهر و انجام آزمایش های مداوم فیزیک و شیمیایی و بیولوژیکی توسط واحد کنترل کیفی شرکت آبفا و همچنین دریافت بازخورد از طریق سامانه 122 و سایر درگاه های ارتباطی با شهروندان، خوشبختانه مشخص شده شهروندان نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد جمعیت شهر سنندج از آب شرب باکیفیت سد آزاد استفاده می کند

100 درصد جمعیت شهر سنندج از آب شرب باکیفیت سد آزاد استفاده می کند