مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 08:052022-12-18ورزشي

قهرمانان دو صحرانوردی سفیران محیط زیست می شوند


مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری رقابت های دو صحرا نوردی قهرمانی باشگاه های کشور با شعار حفاظت محیط زیست گفت: - همواره به دنبال جذب مخاطبان جدید هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دومین و آخرین مرحله از رقابت های دو صحرانوردی قهرمانی باشگاه های کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان روز جمعه 25 آذر ماه به میزبانی مجموعه چوگان و سوارکاری برگزار شد.

سید ابوالقاسم موسوی در این مراسم ضمن تقدیر از فدراسیون دومیدانی برای توجه به موضوعات محیط زیست گفت: از ظرفیت فدراسیون دو میدانی، هیأت های ورزشی، ورزشکاران و قهرمانان می توان در ایجاد ارتباط مسوولانه عموم مردم با طبیعت و محیط زیست و همچنین ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست بهره برد.

وی ادامه داد: خوشبختانه پیروز به عنوان نماد محیط زیست ایران کانون توجه همگان می باشد که بدین جهت با قرارگرفتن این گونه ارزشمند در کنار قهرمانان دو میدانی می توان اقتدار و تعالی محیط زیست ایران را همزمان با موفقیت های ورزشکاران به جهانیان نشان داد.

موسوی تصریح کرد: سعی خواهیم کرد به طور مستمر برای ورزشکاران دو میدانی نیز آموزش های محیط زیستی داشته باشیم تا ضمن ایجاد علاقه و شناخت بیشتر نسبت به اهمیت حفاظت محیط زیست از ظرفیت این قشر اثربخش بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان دو صحرانوردی سفیران محیط زیست می شوند

قهرمانان دو صحرانوردی سفیران محیط زیست می شوند