مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 07:152022-12-18اقتصادي

حفر 10 حلقه چاه عمیق در قالب طرح تأمین آب شرب بلند مدت بروجرد


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: حفر 10 حلقه چاه عمیق در قالب طرح تأمین آب شرب بلند مدت بروجرد در دستور کار است.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: حفر 10 حلقه چاه عمیق در قالب طرح تأمین آب شرب بلند مدت بروجرد در دستور کار است.

مجید منعمی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی زیر ساختی شرکت آبفا بروجرد که 26 آذرماه صورت گرفت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از کمبود آب شرب شهر بروجرد در سال های آتی، احداث دو باب مخزن ذخیره 5000 متر مکعبی و حفر 10 حلقه چاه عمیق در قالب طرح تأمین آب شرب بلند مدت بروجرد در دستور کار شرکت آبفا قرار گرفت که با مشارکت و همکاری شرکت آب منطقه ای استان در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: با حفر و تجهیز چاه های مذکور که در حریم رودخانه است و انتقال آب آن ها به این دو مخزن، آب شرب مناطق مسکن مهر، مسکن ملی، قلعه حاتم و بخشی از شهرک اندیشه تأمین خواهد شد.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: ضمن اینکه با اضافه شدن این چاه ها به شبکه تولید و توزیع، آب شرب مورد نیاز دیگر مناطق شهر بروجرد نیز تقویت می شود.

منعمی اضافه کرد: اعتبار تخصیص یافته این پروژه ها مبلغ 100 میلیارد تومان است که با نگاه ویژه دولت به مناطق کم آب کشور و از محل اعتبارات تنش آبی وزارت نیرو با پیگیری های مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر 10 حلقه چاه عمیق در قالب طرح تأمین آب شرب بلند مدت بروجرد

حفر 10 حلقه چاه عمیق در قالب طرح تأمین آب شرب بلند مدت بروجرد