مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 23:302022-12-17سياسي

عفت فاطمی زنان ایران خدشه بردار نیست


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: عفت فاطمی زنان ایران نه تنها خدشه بردار نیست بلکه مایه رحمت و استحکام بنیان خانواده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ستوده شامگاه شنبه در آیین سوگواره یاس نبوی در امامزاده صالح اردبیل اظهار کرد: بیشترین هجمه ماه های اخیر بر فرهنگ حجاب و عفاف بانوان ما بوده که ثابت می کند دشمن بیشترین وقت خود را صرف به انحراف کشیدن افکار و اندیشه طاهر و پاک فاطمی گذاشته است.

وی تصریح کرد: اصلی ترین رکن هویت زنان و بانوان ایرانی در طول تاریخ حیا، حجاب، عفت و پاکدامنی آنها بوده که دشمن با واهمه از این اصالت واقعی، سعی می کند به هر شکل ممکن این عناصر ارزشی را از جامعه اسلامی ما پاک کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در ادامه مسیر تربیت و تعالی شایسته نسل آینده، ما به چنین مؤلفه های زیبنده زنان و مردان نیاز داریم تا بنیان خانواده حفظ شود و به نوعی استحکام در حرکت ها، برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها را شاهد باشیم.

حجت الاسلام ستوده افزود: دشمن با مخدوش کردن مسئله حجاب به دنبال بر هم زدن استحکام و هویت نظام خانواده است تا همچون غرب زمینه متزلزل کردن این نظام و بنیان مستحکم فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفت فاطمی زنان ایران خدشه بردار نیست

عفت فاطمی زنان ایران خدشه بردار نیست