مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 23:102022-12-17سياسي

تراموای شهر رشت به زودی راه اندازی می شود


رییس شورای شهر رشت با اشاره به پیگیری های انجام شده برای راه اندازی تراموا در این شهر گفت: به زودی خبرهای خوشی در این باره به مردم داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر شنبه در شصت و ششمین جلسه علنی شورای شهر رشت با اشاره به اقدامات مثبت دولت در عرصه حمل و نقل بیان کرد: با وجود اجرای پروژه های مختلف در حوزه حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی، در حوزه حمل و نقل درون شهری با کمبودها و مشکلات جدی مواجه هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وضعیت نامناسب حمل و نقل عمومی رشت گفت: فعالیت کمتر از 40 دستگاه اتوبوس در شهری با وسعت و جمعیت رشت، پاسخگوی نیاز شهروندان نیست و باید اقدامی جدی برای گسترش حمل و نقل عمومی شود.

وی از نمایندگان مردم رشت در مجلس خواست نسبت به جذب اعتبارات بیشتر برای توسعه حمل و نقل شهری رشت اقدام کنند و بیان کرد: جذب اعتبارات ملی راهکاری مؤثر برای ارائه پاسخ مناسب به نیاز رشتوندان است.

واثق کارگرنیا با اشاره به پیگیری های انجام شده برای راه اندازی تراموا در شهر رشت تصریح کرد: به زودی خبرهای خوشی در این باره به مردم اطلاع می دهیم.

رییس شورای شهر رشت با اشاره به فرسودگی ناوگان تاکسی رانی رشت بیان کرد: نوسازی و رفع مشکلات بیمه رانندگان و تأمین لوازم یدکی آنها ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراموای شهر رشت به زودی راه اندازی می شود

تراموای شهر رشت به زودی راه اندازی می شود