مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 19:402022-12-17پزشكي

بروز مشکلات حاد تنفسی در کودکان خوزستانی / افزایش ظرفیت تخت های بیمارستانی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش ظرفیت تخت های بیمارستانی در استان خوزستان به دلیل بروز مشکلات حاد تنفسی در بیماران اطفال خبر داد.

- دکتر حبیب حی بر در این خصوص گفت: با افزایش چشمگیر مراجعات اطفال و نوزادان با علائم آنفلوآنزا و تنگی نفس و با توجه به تکمیل ظرفیت مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ابوذر اهواز، تا این لحظه تعداد 153 تخت در اهواز و 82 تخت در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به چرخه خدمت رسانی به اطفال اضافه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وب دا خوزستان، وی افزود: تمامی بیمارستان های دارای بخش اطفال و نوزادان استان، از قبیل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی گلستان اهواز، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام خمینی (ره) اهواز، بیمارستان سینا شهرستان کارون، بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی رازی اهواز و .

به حالت آماده باش کامل درآمدند.

گفتنی است، با توجه به شرایط پیش آمده و به منظور کنترل و مدیریت بحران، در حال حاضر تعداد 235 تخت در کنار مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ابوذر اهواز به مدار خدمت رسانی به اطفال و نوزادان اضافه شده اند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز مشکلات حاد تنفسی در کودکان خوزستانی / افزایش ظرفیت تخت های بیمارستانی

بروز مشکلات حاد تنفسی در کودکان خوزستانی / افزایش ظرفیت تخت های بیمارستانی