مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 17:252022-12-17سياسي

اشتغال 100 درصدی بانوان زندانی بجنورد


رییس کل دادگستری خراسان شمالی از اشتغال 100 درصدی بانوان زندانی در بجنورد خبر داد و گفت: این امر در ارتقای شاخص های امنیتی زندان بسیار موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا براتی زاده صبح شنبه در حاشیه بازدید از بند نسوان زندان مرکزی بجنورد اظهار کرد: 100 درصد بانوان در این زندان، شاغل هستند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: در نتیجه تدابیر و تمهیدات برقرار شده در مجموعه زندان های استان خوشبختانه در حال حاضر تمامی بانوان بند نسوان در کارگاه های داخلی و یا صنایع طرف قرارداد در بیرون از زندان مشغول به کار هستند.

وی از تسهیل زمینه های اصلاح و تربیت مددجویان و کاهش آسیب های اجتماعی، کاهش جمعیت کیفری زندان ها و تأمین معیشت خانواده های زندانیان به عنوان اهداف به کارگیری مددجویان در کارگاه های حرفه آموزی و اشتغال زایی نام برد.

براتی زاده بیان کرد: بدون شک ایجاد اشتغال برای زندانیان در دوران حبس نقش عمده ای در ارتقا و بهبود شاخص های امنیتی در محیط زندان دارد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: در راستای برقراری زمینه های فروش تولیدات مددجویان علاوه بر جلب حمایت و مشارکت دستگاه های اجرایی و بعلاوه بانک ها در این حوزه، نمایشگاه هایی نیز به منظور امکان پذیری عرضه این نوع محصولات پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 100 درصدی بانوان زندانی بجنورد

اشتغال 100 درصدی بانوان زندانی بجنورد