مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-17سياسي

رویداد ملی «عکس خانواده با شکوه ایرانی» در اردبیل برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: اولین رویداد ملی «عکس خانواده با شکوه ایرانی» همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می شود.

- اردبیل- مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: اولین رویداد ملی عکس خانواده با شکوه ایرانی همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه موضوع خانواده اختصاص یافته است و امیدواریم بازخورد خیلی خوبی دریافت کنیم.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان به رویکردهای این برنامه اشاره کرد و گفت: بخش اول ویژه عکاسانی است که به صورت پروژه محور سفارشی و غیررقابتی کار عکاسی را در حوزه خانواده شاد و محورهای جشنواره در این بخش ارسال می کنند، بخش دوم، رقابتی آزاد است که تمام هنرمندان عکاس سراسر کشور می توانند با ارسال آثار در قالب تک عکس و مجموعه عکس در این بخش شرکت کنند و بخش سوم مردمی بوده و برای تمام علاقه مندان و تمامی خانواده ها در نظر گرفته شده است.

مردانه با اشاره به اهدای 100 میلیون ریال به نفر اول، نفر دوم 70 میلیون ریال و نفر سوم 50 میلیون ریال در بخش اول رویداد ادامه داد: در بخش دوم نیز به نفر اول 120 میلیون ریال، نفر دوم 100 میلیون ریال و نفر سوم 70 میلیون ریال اهدا خواهد شد، همچنین به 10 اثر برگزیده بدون رتبه بندی در بخش سوم هر کدام 20 میلیون ریال اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی «عکس خانواده با شکوه ایرانی» در اردبیل برگزار می شود

رویداد ملی «عکس خانواده با شکوه ایرانی» در اردبیل برگزار می شود