مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-17حوادث

دستگیری شکارچی کل و بز کوهی در لرستان


مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری یک شکارچی که در منطقه شکار و صید ممنوع «گرین» اقدام به شکار کل و بز کوهی کرده بود خبر داد.

- خرم آباد- مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری یک شکارچی که در منطقه شکار و صید ممنوع گرین اقدام به شکار کل و بز کوهی کرده بود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سالاروند ظهر شنبه در این رابطه به خبرنگاران گفت: در حین سرشماری حیات وحش در منطقه شکار و صید ممنوع گرین، یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله متوجه حضور یک نفر شکارچی در منطقه شد.

وی ادامه داد: پس از تعقیب و گریز، به علت دوری مسافت و تاریکی هوا موفق به دستگیری این شکارچی در منطقه نشده و بلافاصله با کسب اطلاعات از همیاران محیط زیست فرد مورد نظر شناسایی شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان افزود: با همکاری نیروی انتظامی و اخذ دستور از مقام قضایی، اقدام به بازرسی از منزل این شکارچی شد.

سالاروند گفت: پس از تفتیش و بازرسی های به عمل آمده از منزل این متخلف، مقداری گوشت شکار و اجزای لاشه کل و بز وحشی شکار شده، کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: این متخلف طبق قوانین شکار و صید دستگیر و بلافاصله به جرم شکار یک رأس کل و یک رأس بز وحشی و به دستور دادستان شهرستان سلسله، بازداشت و روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچی کل و بز کوهی در لرستان

دستگیری شکارچی کل و بز کوهی در لرستان