مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-17اجتماعي

در روزهای آلوده شیر، آبمیوه و آب زیاد بنوشید


رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی البرز گفت: اغلب با افزایش آلودگی هوا، تعداد مراجعان به مراکز درمانی استان بین 15 تا 30 درصد افزایش می یابد.

- احمد مهدوی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در فصول سرد سال افزایش غلظت آلاینده های هوا و وارونگی دما برای برخی مشکل ساز می شود، اظهار کرد: افراد مسن، کودکان و بیماران قلبی- ریوی بیشترین آسیب را به واسطه آلودگی هوا می بینند.

وی ادامه داد: البرز به واسطه همجواری با پایتخت و دارا بودن شرکت های تولیدی و صنعتی، مستعد آلودگی هوا است به همین دلیل در برخی از روزهای سال به واسطه افزایش غلظت آلاینده های هوا شاهد تعطیلی مدارس و حتی ادارات و سازمان ها هستیم.

وی تاکید کرد: در شرایط قرمز و بحرانی کیفیت هوا نیروهای اورژانس در آماده باش قرار می گیرند و با استقرار در محل های پرتردد استان، آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

این مسئول اظهار کرد: در این شرایط از گروه های حساس درخواست می شود از منزل خارج نشوند و سایر افراد هم از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی البرز اضافه کرد: سردرد، سوزش چشم، تنگی نفس، سوزش گلو و سرفه از علایم تاثیر آلودگی هوا بر افراد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روزهای آلوده شیر، آبمیوه و آب زیاد بنوشید

در روزهای آلوده شیر، آبمیوه و آب زیاد بنوشید