مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-17اجتماعي

ساخت مقره پلیمری مقاوم در شرایط آلودگی هوای خوزستان


معاون تحقیقات و برنامه ریزی شرکت برق منطقه ای خوزستان از ساخت موفقیت آمیز مقره پلیمری مقاوم در شرایط آب و هوایی خوزستان در پروژه تحقیقاتی این شرکت خبر داد.

- کیومرث زمانی ضمن گرامیداشت هفته پژوهش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افزایش غلظت و فراوانی رخداد پدیده ریزگرد در خوزستان و ترکیب آن با رطوبت بالا در سال های اخیر، شبکه برق خوزستان را با چالش جدی مواجه کرده که همین امر به تعریف پروژه تحقیقاتی تدوین دانش فنی و ساخت نیمه صنعتی مقره پلیمری بر اساس شرایط آب و هوایی خوزستان در شرکت برق منطقه ای خوزستان منجر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه این پروژه با طی مراحل اولیه در کمیته تحقیقات شرکت برق منطقه ای خوزستان به تیم تحقیقاتی دانشگاه شهید بهشتی واگذار شد، افزود: در مرحله اول در این پروژه، وضعیت آب و هوایی خوزستان از نظر شدت آلودگی و نوع مواد آلاینده ای که بر روی تجهیزات برق بخصوص مقره ها رسوب می کند، بررسی و گزارش مفصلی در خصوص کانون های ریزگرد و خصوصیات شیمیایی و میزان چسبندگی این آلاینده ها تدوین شد.

معاون تحقیقات و برنامه ریزی شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: سپس علل شکست عایقی در زمان بروز پدیده رطوبت بر روی مقره های آلوده مورد بررسی قرار گرفت و نشان داد که در دماهای مشخص در خوزستان که در اوایل صبح و بامداد و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مقره پلیمری مقاوم در شرایط آلودگی هوای خوزستان

ساخت مقره پلیمری مقاوم در شرایط آلودگی هوای خوزستان